میل لنگ کوماتسو

میل لنگ کوماتسو : میل لنگ یک جزء مکانیکی است که در موتور پیستونی برای تبدیل حرکت رفت و برگشتی به حرکت چرخشی استفاده می شود. میل لنگ کوماتسو یک محور چرخشی است که شامل یک یا چند میل لنگ است که توسط پیستون ها از طریق میله های اتصال به حرکت در می آید.

 

فدرال فیلتر نماینده و وارد کننده انواع قطعات و لوازم موتوری کوماتسو با بهترین قیمت بازار

برای دریافت لیست قیمت همین حالا تماس بگیرید

 

به میل لنگ ژورنال های میله ای نیز می گویند و در “انتهای بزرگ” میله های اتصال می چرخند.

میل لنگ کوماتسو

اکثر میل لنگ های کوماتسو مدرن در بلوک موتور قرار دارند. آنها از فولاد یا چدن ساخته می شوند و از فرآیند آهنگری، ریخته گری یا ماشینکاری استفاده می کنند.

 

طراحی میل لنگ کوماتسو

میل لنگ کوماتسو در داخل بلوک موتور قرار دارد و از طریق یاتاقان‌های اصلی که به میل لنگ اجازه می‌دهد در داخل بلوک بچرخد در جای خود نگه داشته می‌شود. حرکت بالا به پایین هر پیستون از طریق میله های اتصال به میل لنگ منتقل می شود. یک فلایویل اغلب به یک انتهای میل لنگ متصل می شود تا انتقال نیرو را صاف کند و لرزش را کاهش دهد.

 

فدرال فیلتر نماینده و وارد کننده انواع قطعات و لوازم موتوری کوماتسو با بهترین قیمت بازار

برای دریافت لیست قیمت همین حالا تماس بگیرید

 

میل لنگ لودر کوماتسو

یک میل لنگ تحت فشارهای بسیار زیادی قرار می گیرد، در برخی موارد بیش از 8.6 تن (19000 پوند) در هر سیلندر. میل لنگ برای موتورهای تک سیلندر معمولاً طراحی ساده تری نسبت به موتورهای چند سیلندر دارد.

 

میل لنگ به دلیل وجود بلبرینگ های اصلی قادر به چرخش در بلوک موتور است. از آنجایی که میل لنگ تحت تأثیر نیروهای افقی و پیچشی زیادی از هر سیلندر قرار می گیرد، این یاتاقان های اصلی در نقاط مختلف در امتداد میل لنگ قرار دارند، نه فقط یک در هر انتها. تعداد بلبرینگ های اصلی بر اساس ضریب بار کلی و حداکثر دور موتور تعیین می شود.

 

فدرال فیلتر نماینده و وارد کننده انواع قطعات و لوازم موتوری کوماتسو با بهترین قیمت بازار

برای دریافت لیست قیمت همین حالا تماس بگیرید

 

میل لنگ در موتورهای دیزلی اغلب از یک یاتاقان اصلی بین هر سیلندر و در هر دو انتهای میل لنگ استفاده می‌کند، زیرا نیروهای احتراق زیاد موجود است .

میل لنگ موتور کوماتسو

خم شدن میل لنگ عاملی بود که موتورهای V8 جایگزین موتورهای مستقیم هشت در دهه 1950 شدند. هنگامی که طراحان موتور شروع به استفاده از نسبت تراکم بالاتر و سرعت های موتور بالاتر (RPM) کردند، میل لنگ طولانی دومی از انعطاف پذیری غیر قابل قبولی رنج می برد.

 

فدرال فیلتر نماینده و وارد کننده انواع قطعات و لوازم موتوری کوماتسو با بهترین قیمت بازار

برای دریافت لیست قیمت همین حالا تماس بگیرید

 

ضربه پیستون در میل لنگ لودر کوماتسو

فاصله بین محور میل لنگ لودر کوماتسو و محور میل لنگ طول حرکت موتور را تعیین می کند.

پیستون کوماتسو

بیشتر موتورهای خودروهای مدرن به‌عنوان «بیش از مربع» یا «کوتاه» طبقه‌بندی می‌شوند، [نیاز به منبع] که در آن کورس کمتر از قطر سوراخ سیلندر است. یک راه متداول برای افزایش گشتاور کم دور موتور، افزایش ضربان است که گاهی اوقات به عنوان “نوازش” موتور شناخته می شود. از لحاظ تاریخی، به دلیل افزایش سرعت پیستون، مبادله برای یک موتور طولانی مدت، محدودیت دور کمتر و افزایش ارتعاش در RPM بالا بود.

wikipedia

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
به بالای صفحه بردن